zondag 3 januari 2016

Luctor zet jubilarissen in het zonnetje

Op de eerste zondag van 2016 was de nieuwjaarsborrel bij Luctor weer een gezellige bedoening. Voorzitter Klaas Meijer mocht 13 jubilarissen (uiteenlopend van zilver tot briljant!) een erespeldje en een mooi boeket aanbieden. Onder de feestvarkens zaten nog geen pupillen van Luctor E1, maar omdat uw Luctor E1-verslaggever toch niks om handen had die zondag, kon hij net zo goed even langs gaan om wat kiekjes te maken zodat clubfotografe Henriëtte ook even rustig kon bijkletsen met de mensen. Hieronder ziet u een kleine selectie.

Volle bak
De voorzitter spreekt


Coach Robbie heeft nieuwjaarsnadorst







Geen Fristi maar 7-Up voor Dilano
Die zijn voor een ander




Hotemetoten onder elkaar
¡Te deseo toda la felicidad en este día especial, señor Escobar(Gefeliciteerd met uw speciale dag mijnheer Escobar!)


E1-superfan Jan werd ook in het zonnetje gezet

Ik zat laatst met de voorzitter van PH en met een jongen van de John F. Kennedy Scouting in een sportvliegtuigje voor een rondvlucht boven Almelo. Opeens was er een harde knal: BOEM! Motor stuk. De piloot zegt: Slecht nieuws, We storten neer en ik heb maar 3 parachutes. Omdat ik weet waar ze liggen, pak ik er één voor mezelf. Jullie moeten voor jezelf maar uitmaken voor wie de andere twee zijn. De piloot trekt een bagageluik open, en haalt achter wat tassen zijn parachute eruit. Nou ajuus. Meteen daarop roept de voorzitter van PH: Ik ben het enige intelligente bestuurslid van PH, als ik er niet meer ben, dan is de club verloren, daarom moet ik ook een parachute hebben. Hij grist gauw een parachute uit het bagageluik en springt uit het vliegtuig. Ik bleef dus alleen achter met die jongen van de scouting. Dus ik zeg tegen die padvinder: pak jij die laatste parachute maar, je hebt nog een heel leven voor je. Waarop de padvinder zegt: Hoeft niet Klaas.... we hebben allebei een parachute, want die voorzitter van PH is er met mijn rugzak vandoor gegaan. 


Snap'ie'm Jan?




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten