maandag 9 november 2015

Speler PH verliest linkerbeen in Almelose derby

PH-speler Robin Rikhof heeft een dubbele kater overgehouden aan de beladen derby Luctor et Emergo - PH, die afgelopen zondag op Sportpark De Horst werd gespeeld. Niet alleen dolf hij met zijn ploeggenoten met 2-1 het onderspit tegen aartsrivaal Luctor, hij verloor tijdens de wedstrijd ook nog zijn linkerbeen. De speler weet niet meer precies wat er gebeurd was maar na een scrimmage merkte hij dat er iets niet goed voelde. Rikhof: "Het was heel gek, het ene moment rende ik nog als een kievit maar na een tackle van iemand van Luctor was mijn linkerbeen ineens weg."

De PH-middenvelder probeerde ondanks zijn blessure de wedstrijd nog af te maken maar zijn coach Remco Hammink haalde hem naar de kant. Coach Hammink: "Ik weet dat Robin altijd zijn beste beentje voor zet maar op een gegeven moment moet je ingrijpen, ik zag er geen been meer in dat hij doorspeelde."

Rikhof was teleurgesteld en stond op zijn achterste benen over de beslissing van zijn coach, hij denkt zelfs aan stoppen met voetbal. Rikhof: "Ik hink nog op twee gedachten".

Rikhof hinkt nog op twee gedachten: stoppen of doorgaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten