maandag 14 december 2015

Gijs pupil van de week

Na Teun eerder dit jaar, was er afgelopen weekend opnieuw een speler van Luctor E1 uitverkoren om als pupil van de week acte de présence te geven bij een officiële wedstrijd van Luctor 1. Voor de wedstrijd Luctor 1 - Stevo 1 was Gijs de gelukkige. Uw Luctor-E1-verslaggever was erbij en maakte een beeldverslag.

Even voorstellen

Hij heeft'm, de gesigneerde Luctorbal

Zijn grootste fans

Kom maar jongen

Zijn coach komt natuurlijk ook een kijkje nemen

Maar eerst even een hapje eten

Hallo fans!



...die vlekken krijg ik er met biotex wel uit...



...Let er wel op dat de eidooiers op kamertemperatuur zijn Alfred, en dan voorzichtig toevoegen, anders gaat het vlokken...


...ik zou nachtcrême van het Kruidvat gebruiken Kenan, dat werkt het beste...



Hallo Scheids!

Het team van de week (D1) is in aantocht

De papa en mama van Wout zijn er ook bij




Had je wat?

Ze komen er aan!

Ik zie'm!


Aangenaam!




Gijs begint zijn solo...

Mooie sleepbeweging




Op weg naar de goal...


Nu koel blijven...



Yessss! Die zit

Ik vond die van mij laatst mooier

Oh ja, er werd ook nog gevoetbald


Weet jij misschien of de frituur al aan staat?



Oh ja da's waar ook!



Voor wie zou die vaas zijn? Antwoord volgt twee foto's hieronder

HAHAHA!! Den kenn'n ik nog neet!

Nou proost hè?

Kiek oet hij maakt'n fotooo!

Ie stoat d'r toch op!

Goedenmiddag!

En jij ook goeie miwwaf!


Ik heb het allang gezien Manon, die loempia!

...en je weet hoeveeeeeel ik van je hou, heel mijn hart, staat ooopen voor jou!

Proost! En tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten